Jag kom på ett annat spel, Turtles II var sjukt grymt! Spelade detta när jag var runt 5-6 år gammal, hade en kompis som spelade detta och man fick "fuskkoder" med i Bananaskids godiset... Men gött roligt
Har du frågor? Kontakta mig eller någon annan administratör / moderator via PM | Frågor om forumet? Då går det bra att posta här:
Mycket snack om detta mike tyson ^^ docke ett mycket bra spel förutom att jag har en dålig ovana att ta spel till verklighet, vilket kan bli jobbigt när jag råkar korsa en polares väg efter att ha fått spö :O Nej ni, Megaman 2 eller kanske ett zelda 1 & 2 hamnar iaf långt upp på min lista
Kortfattat så utspelar det sej i medelhavsmiljö och man är en kille som ska rädda sin farbror som har försvunnit, (ingen prinsessa iaf ) till vapen har men en jojo som man senare kan uppgradera, påminner lite om första Zelda med en ´övervärld´ och ´Tempel/Grottor Är ett ganska svårt spel faktiskt, mer fakta hittar du här-- http://en.wikipedia.org/wiki/StarTropics (har dock aldrig fattat vad omslaget har med spelet att göra )